8.2/10
Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Elma van der Hoeven

Grote hal met alle soorten bedekking voor je vloer

Beste Elma,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste Elma,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Patrick

Complete misleiding

B Conte

Wat een verwelkoming bij het bedrijf , en fijn meedenkend personeel blij met onze pvc vloer

Jim

Geweldig!

Beste Jim,
Beste Jim,

Luijbregts

Vandaag geweest in Etten Leur voor laminaat om de trap te bekleden
Super goed ontvangen en ze laten je rustig kijken als je vragen hebt helpen ze je

Beste Luijbregts,
Beste Luijbregts,

Frank Tijssen

Stunten met prijzen op de website van onder de €2,- waarvan alle medewerkers zeggen dat het onzin is.. ik zou per direct ontslag nemen.

dave slaat

Een van de slechtste winkels met afschuwlijke klantenservice.

Een van de slechtste winkels met afschuwlijke klantenservice.

Op de website stond vermeld dat het jaarlijkse leeg verkoop was tot en met vandaag! Toen mijn neef ging kijken op de website stonden er erg veel mooie pvc laminaat vloeren in de aanbieding voor slechts 1.98 per vierkante meter! (Ex BTW) Prachtige selectie! Echter toen mijn neef naar de 1e winkel ging, werdt iedereen koffie, snoep en andere lekkernijen aangeboden, behalve hem! Toen hij na een half uur wachten nog niet geholpen werd kreeg hij nog niks aangeboden, en werdt hem verteld dat hij bij de verkeerde winkel was! Wat een teleurstelling. Goed! Opweg naar de 2e winkel, waar precies hetzelfde gebeurde! Toen mijn neef vroeg naar de aanbiedingen, was er helemaal niks beschikbaar wat op de website stond, en werdt hem een slechte kwaliteits vloer aangeboden voor een belachelijke dure prijs! De klanten service was ook om te huilen! Wat een nare ervaring om zo behandeld te worden! Dus bij deze raden wij deze winkel met zeer slechte klanten service en zeer onduidelijke prijzen niet aan.

groeten Piet.

Niemand is een eiland

Fijne service en een prachtige vloer!

Beste Tineke,
Beste Tineke,

Aziz

Eerest ben ik samen voor mij zus geweest, het was top service en klantservice toen haar ik zag haar laminaat ben ik jaloers geworden.ik ging zelf eigen laminaat gekocht huis is helemaal to geworden... Eerest ben ik samen voor mij zus geweest, het was top service en klantservice toen haar ik zag haar laminaat ben ik jaloers geworden.ik ging zelf eigen laminaat gekocht huis is helemaal to geworden door bebo vloeren

Het riethuis

Proma. Ben regelmatig klant